20 agosto 2012

Mourning Days


I must apologize for being away for so long, but the sadness in my heart made it impossible. My darling grandmother passed away suddenly at 85, almost 2 weeks ago. She was everything to me and one of the most caring and giving persons I've known. It's very hard to know that she's gone and I'll miss her every day and treasure all the memories in my heart.

Peço desculpa a todos por ter estado afastada do blog por tanto tempo, mas a tristeza no meu coração fez com que fosse impossível. A minha querida avó faleceu de repente com 85 anos, há quase 2 semanas. Ela era tudo para mim e uma das pessoas mais dedicadas e carinhosas que conheçi. É muito difícil saber que ela se foi e vou sentir a sua falta todos os dias e guardar todas as recordações no meu coração. 



4 comentários:

Thanks for stoping by, your comments mean a lot to me!
Obrigada pela visita, os vossos comentários significam muito para mim!